luni, 7 mai 2012

Din nou la Festivalul ,,Drag mi-i graiul bănățan!”

     Azi s-a desfășurat cea de-a V-a ediție a Festivalului ,,Drag mi-i graiul bănățan!”, organizat de Școala cu clasele I-VIII Nr. 7 Reșița. 
     Și de data aceasta, elevii mei Murgu Alexia, Păciană Isabelle și Pîrvu Casian și-au exprimat dorința de a participa. Ca urmare, fiecare a pregătit câte o poezie și ne-am înscris la secțiunea Recitare în grai bănățean.
     Prima care a urcat pe scenă a fost Alexia, cu poezia ,,Nu zuitaț”, de Marinela Panțiru, au urmat apoi Iza, cu poezia ,,Răspuns grabnic”, de Delia Maria Rădmăneștean și Casi, cu poezia ,,Bițiglu”, de Ioan Văcariu. Emoțiile au fost mari, dar ne-am bucurat din plin de aplauzele spectatorilor, precum și de diplomele și cadourile-surpriză primite. Felicitări, dragii mei!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu