vineri, 7 iunie 2013

Să ocrotim animalele

   Ora de Cunoașterea mediului de azi a avut ca subiect ocrotirea animalelor. Și cum puteam arăta mai bine modul în care putem face acest lucru, decât având exemple concrete. Totul s-a desfășurat sub forma unei povești ai cărei eroi principali au fost elevii și animăluțele lor de companie. Protagoniștii noștri de azi au fost: 
-Marisa și Asky
-Sergiu și Zuzu
-Bogdan și porumbelul
-Nicoleta și Bubu.
   Au mai fost și alte ,,echipe”, doar că din motive obiective nu toate au putut fi azi prezente în formulă completă în clasă.
   Povestea reală a început în urmă cu câteva zile, când Bogdănel a venit la școală și a început să povestească: ,,Doamna, știți ce am eu? Am un porumbel. Când mă întorceam cu bunica de la cumpărături, o doamnă îl ținea în mână. Ne-a spus că e rănit și dacă nu va avea cineva grijă de el, fie îl vor omorî câinii, fie va muri. Am rugat-o pe bunica să-l luăm noi. L-am luat acasă și avem grijă de el. Am văzut că are un deget rupt la piciorul stâng. L-am pus într-o cutie, îi dau apă și mâncare și îl mângâi mereu. E tare blând. Pot să-l aduc la școală?”
   Așa a început totul. Și iată-ne azi povestind fiecare despre animale și ce putem face pentru a le ocroti.
   Mulțumesc părinților pentru sprijin și înțelegere.
 
 
 

 
 
 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu