luni, 17 octombrie 2011

Copilaria-un poem

Acesta este numele proiectului national derulat de S.A.M. Vinatori, Structura Lunca, jud. Neamt.
Am ales sa participam la concursul de creatii literare cu urmatoarele poezii:


Încă învăţ
                            Păciană Isabelle Florina Daiana
        
Am învăţat cum am promis,
Am învăţat să cer iertare,
Am învăţat să zbor în vis,
Am învăţat să dau crezare.

Acum, când stau să mă gândesc,
Simt inima bătându-mi tare
Precum stejarii falnici străjuiesc.
Mai am multe de-nvăţat eu, oare?

Dar acum nu ştiu prea multe
Din câte-ar trebui să ştiu,
Din lucruri mii şi sute,
Să-nvăţ nu e târziu.

Încă-nvăţ,
Mereu voi învăţa,
Să preţuiesc comori
Şi să iubesc învăţătura.



La şcoală 
                         Vlasici Estera Manuela
        
Toamna iarăşi a venit,
Vara a trecut.
Copiii s-au pregătit
Pentru un alt început.

Bucuroşi suntem din nou
Că ne-am întâlnit.
Multe lucruri noi avem
De împărtăşit.

Ne-aşezăm cu toţii-n bancă
Şi pe Doamna-o ascultăm.
Mai avem emoţii încă.
Lucruri noi o să-nvăţăm! 


Din nou la şcoală 
                  Murgu Alexia Giulia Amina
      
Şcoala iarăşi a-nceput,
Totul este minunat!
Manuale am primit,
Clopoţelul a sunat.

Doamna noastră-nvăţătoare
Ne surâde iar cu drag.
Iar noi, bucuroşi zâmbim,
Păşind peste-al clasei prag.

Fiecare povesteşte
Cum vacanţ-a petrecut.
Şi apoi mărturiseşte
Că va învăţa mai mult.

Ce frumos este la şcoală
Când cu toţi ne-adunăm!
Şi ce bucurie mare
Satisfacţii când avem!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu