duminică, 15 ianuarie 2012

Mihai Eminescu prin ochi de copil

Dacă în postarea anterioară v-am prezentat, pe scurt, o parte din activitățile desfășurate anul trecut cu elevii mei în preajma zilei de 15 ianuarie, cu scopul de a-și îmbogăți cunoștințele referitoare la viața și opera marelui poet Mihai Eminescu, m-am gândit să postez și câteva imagini surprinse pe parcursul activităților desfășurate în clasa I și în clasa a II-a. 
Astfel, în clasa I am participat la activitatea literară ,,Eminescu și Creangă-o prietenie legendară”, organizată de Biblioteca Județeană Paul Iorgovici Reșița (secția pentru copii și tineret) și derulată sub îndrumarea doamnelor bibliotecare Maria Păun și Adina Bujor.

În clasa a II-a, activitățile dedicate ,,Luceafărului” poeziei românești s-au desfășurat în sala de clasă, precum și la biblioteca școlii, în colaborare cu d-na bibliotecar Mariana Drețcanu. Am citit, am recitat și am transcris poezii, am colorat, am decupat, am lipit și, în final, am realizat o mimi ,,cărticică” de poezii.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu