sâmbătă, 22 noiembrie 2014

20 noiembrie-Ziua Universală a Drepturilor Copilului

Împreună cu elevii mei am marcat ziua de 20 noiembrie-Ziua Universală a Drepturilor Copilului. Pentru că nu suntem la prima activitate de acest gen, micii școlari au dovedit că își cunosc foarte bine drepturile. Nu am neglijat nici obligațiile ce le revin.
Cu sprijinul doamnei bibliotecar Mariana Badescu, la finalul activității, am realizat o carte pe care, la sugestia copiilor, am hotărât să o donăm bibliotecii școlii și s-o folosim ori de câte ori ne-ar putea fi de folos. În paginile cărții se regăsesc o parte din drepturile și îndatoririle copiilor.
Mulțumim doamnei director adjunct, prof. Ghiorghița Fercea, pentru materialul informativ și doamnei bibliotecar pentru sprijin!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu