vineri, 16 noiembrie 2012

Ziua Mondială a Toleranței

    După cum se știe, la 16 noiembrie se sărbătorește Ziua Mondială a Toleranței. Am marcat această zi împreună cu elevii mei, dar și cu alți  ,,oaspeți” speciali-cei mai buni ,,prietenii” de joacă. 
    Activitatea s-a desfășurat după următorul scenariu:
-Ce este toleranța?-definirea conceptului de toleranță;
-Am fost vreodată tolerant?-exemplificarea unor situații concrete de manifestare a toleranței;
-Primim prieteni noi în grupul nostru!-joc de rol;
-Am învățat că și noi suntem toleranți!-realizarea unor desene sugestive.
   Chiar dacă la început nu aveau foarte multe cunoștințe despre ceea ce înseamnă toleranța, pe parcursul desfășurării activității, elevii au fost foarte activi, creativi și spontani, susținându-și punctul de vedere cu argumente reale.
 Alexandru ne împărtășește din experiența lui...
Ștefan ne spune o poveste interesantă...

Ne iubim ,,prietenul” și căutăm soluții pentru a-l ajuta...
 
  
Am realizat și câteva desene sugestive...
Putem renunța chiar la jucăria favorită...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu